joi, august 22, 2019
Blog

TOP 5 alimente pentru o piele frumoasa si sanatoasa!

Cremele, gelurile si lotiunile pentru piele nu sunt singurele produse ce lasa pielea frumoasa si sanatoasa. In plus, sunt destul de costisitoare, cele mai multe dintre ele nu sunt suta la suta naturale si nici nu au mereu efectul dorit!

Asadar, ce mai puteti incerca pentru a avea o piele asa cum va doriti? Chiar unele alimente pe care, in mare parte, le aveti tot timpul in casa! Am realizat un top al celor mai bune alimente pentru piele, care au beneficii reale si vizibile si care sunt cu siguranta naturale si sanatoase! Puteti incepe sa le consumati chiar de astazi, iar efectele nu vor intarzia sa apara!

Somonul

Desi probabil va veti gandi ca somonul este o specie de peste destul de costisitoare la noi si nu oricine isi permite sa consume constant acest aliment, totusi merita, pentru ca somonul este renumit pentru proprietatile sale si pentru continutul mare de omega 3 si acizi grasi esentiali, care actioneaza doar in beneficiul pielii si a starii generale de sanatate!

Consumat in mod constant, somonul imbunatateste aspectul pielii, o mentine sanatoasa si, in acelasi timp, va poate oferi o silueta de invidiat, fiind extrem de folosit in diete!

Nucile

Probabil multi dintre voi nu cunosc toate beneficiile nucilor, insa acestea sunt unele dintre cele mai importate alimente cand vine vorba despre piele, mai exact despre hidratarea ei! Nucile contin acizi grasi omega 3 intr-o cantitate destul de mare, iar acidul alfalinoleic indeosebi, contribuie extrem de mult la sanatatea epidermei, motiv pentru care este impiedicata aparitia eczemelor, a pielii uscate.

Un avantaj al nucilor este faptul ca pot fi adaugate in numeroase retete, fiee dulci, fie sarate si se gasesc mai peste tot! Le puteti adauga in diferite salate, paste, prajituri sau le puteti consuma sub forma de dulceata ori gem.

Ouale

Din categoria alimentelor sanatoase nu doar pentru organism ci si pentru piele fac parte, fara indoiala, si ouale.  Acestea au numeroase beneficii pentru sanatate, datorita compusilor pe care ii contine. De exemplu, luteina si zeaxantina asigura atat rezistenta celulelor, cat si estomparea ridurilor fine.

Luteina contribuie in mod eficient si la producerea de elastina si se recomanda sa fie consumat si galbenusul si albusul dintr-un ou – galbenusul in mod special, contine cantitati mari de luteina si zeaxantina.

Avocado

Nu degeaba regasim avocado in numeroase produse de ingrijire a pielii, pentru ca proprietatile si beneficiile sale nu pot fi contestate! Consumat ca si aliment, are exact aceleasi efecte benefice pentru piele iar daca veti include avocado in stilul alimentar zilnic, veti observa, in timp, ca pielea va fi mai stralucitoare si mai hidratata – toate acestea datorita vitaminelor C si E, precum si a luteinei.

Ardeiul gras

Stiati sau nu, ardeiul gras, indeosebi cel rosu, are numeroase beneficii pentru piele si ofera acesteia un aspect extrem de frumos! Ardeiul gras rosu contine o cantitate mare de vitamina C iar aceasta vitamina contribuie la stimularea productiei de colagen si la protejarea pielii de imbatranirea prematura.

Este recomandat sa nu luati suplimente alimentare pe baza de ardei gras, ci sa consumati leguma ca atare, in forma pura, ca ingredient in diferite mancaruri, de la tocanite si ciorbe, pana la salate.

RoxAndrei
<p>Umblu pe ici pe colo și încerc să scriu cât se poate de des pe blog. Sunt pasionată de muzică, filme, călătorii și îmi place să cred că sunt o învingătoare. Daca tot ai ajuns la acest articol, as aprecia daca ai lasa un comentariu! Mersi! Te mai astept pe aici...</p>

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top