Hacker 2016 – 6.2/10 pe IMDb
1 min read

Hacker 2016 – 6.2/10 pe IMDb

Un proiect internațional, filmat cu participarea SUA, Thailanda, Kazahstan, Hong Kong și Canada și bazat, în opinia creatorilor, pe evenimente reale. Filmul a fost regizat de Akan Sataev, cunoscut pentru drama criminală „Racketeer” și seria TV „Brothers”. În timp ce era încă foarte tânăr, Alex emigra cu părinții săi din Ucraina. În căutarea unei vieți mai bune, au mers în Canada și s-au stabilit într-un mic oraș din provincia Ontario. Dar s-a dovedit că era mult mai dificil să începi o viață nouă în altă țară, decât credeau: chiar și atunci când mama lui Alex și-a găsit de muncă, nu aveau destui bani tot timpul,  toți banii fiind cheltuiți pentru plata facturilor.

Alex a crescut mai mult  singur: cel mai bun prieten al său fiind computerul mamei sale, care nu l-a lăsat niciodată să seplictisească. Forumuri, bloguri, site-uri web cu o mulțime de informații utile, jocuri. Internetul era plin de posibilități, și Alex a trebuit să se aventureze să le folosească. La început, el a decis să-și folosească cunoștințele de pe Web pentru a face bani pentru colegiu. Dar mama sa a fost concediată, iar banca,  a început să amenințe că le va lua casa. Toate acestea l-au făcut pe Alex să se gândească la DarkWeb, o organizație criminală puternică ale cărei atacuri cibernetice au terorizat sistemul bancar de stat. Alex a visat să se răzbune pe bănci, dar nu știa în ce joc serios și periculos a decis să se implice.

Regia: Akan Sratayev

Actori: Callan McAuliffe , Lorraine Nicholson , Daniel Eric Gold , Clifton Collins Jr. , Zachary Bennett și alții.

Gen film: Crimă, Dramă, Thriller.