Zoe: nu există singurătate în viitor
3 mins read

Zoe: nu există singurătate în viitor

Pe 19 iulie, a fost lansat filmul „Zoe” din studioul lui Ridley Scott și regizorul Drake Dorimus. În film, regizorul a încercat să găsească un remediu pentru singurătate, ceea ce a și făcut. Evenimentele din „Zoe” se desfășoară în viitorul apropiat. Pentru un om, este posibil să își găsească partenerul ideal, verificând succesul relației lor și sporind sentimentele unul pentru altul, cu ajutorul unor tablete speciale, pentru că „nu există singurătate în viitor“, așa cum este sloganul filmului. Dar Cole (Ewan McGregor), directorul companiei care face toate astea, decide că acest lucru nu este de ajuns. O persoană are nevoie de cineva care nu va trăda niciodată și va fi dedicat pentru totdeauna numai lui. Deci apar personaje sintetice – roboți, aproape ca și oamenii.

Principalul personaj Zoe (Lea Seydoux) lucrează pentru compania lui Cole și efectuează teste de compatibilitate cu clienții. Treptat, fata se îndrăgostește de supraveghetorul ei și totul ar fi bine dacă nu ar fi fost „incompatibilitatea lor fundamentală”, deoarece Zoe este de asemenea sintetică. Cole își încarcă în amintirile ei multe persoane diferite și, ca urmare, în primele câteva luni ale existenței ei, fata nici nu își dă seama că nu este o persoană vie.

După aceasta, în film încep să apară sentimente între Cole și Zoe, care durează aproape doua ore. Se pune o întrebare obișnuită: poate un robot să simtă și să se simtă draguț ca persoană? Sunt aceste emoții reale sau este doar un set de programe? Eroii înșiși încearcă să-și dea seama de aceste lucruri. În ciuda faptului că există chiar și unele intrigi în imagine, în general, este foarte plictisitor să urmezi relația lor. Acest film este ca un fel de melodramă tearful pentru adolescenți, despre care știi că se va termina bine. Totul este proaspăt, neinteresant și cu adevărat sintetic.

Nu este vorba nici de actorii care joacă, pentru că MacGregor și Seydou s-au descurcat bine cu rolul lor de iubiți încurcați în sentimentele lor. Cu toate acestea, tema însăși despre sentimentele roboților nu dă efectul dorit. Există un sentiment că, dacă Zoe era o fată obișnuită, filmul avea aceeași melodramă despre doi indivizi îndrăgostiți care, din diverse motive, nu pot fi împreună. În plus, în timp ce privești, te întrebi ce ar trebui să creadă publicul despre relația Cole-Zoe?

Singurul lucru la care te vei gândi după vizionarea „Zoe”, sunt pastilele pentru dragoste. Acestea au fost create pentru cupluri care au fost împreună de mult timp, astfel încât să poată simți din nou același lucru ca la prima întâlnire. Dar, în cele din urmă, pastilele s-au transformat într-un fel de drog, începând să fie folosite de cupluri noi, pentru câteva ore.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *